REALIZACJE

Makbet

Makbet

Minimalistyczna scenografia do nowej interpretacji „Makbeta” Williama Shakespeare’a w reż. Agaty Dudy Gracz –Teatr Muzyczny Capitol we Wrocławiu.

czytaj dalej
Pinokio

Pinokio

Mobilna platforma teatralna stanowiąca główną scenografię do baletu „Pinokio”, w reż. Giorgio Madia – Opera Bałtycka w Gdańsku.

czytaj dalej
Motion Art II

Motion Art II

Prototyp udoskonalony został o napęd skrętnych kół co skutkuje znacznie szerszym zakresem ruchów.
W chwili obecnej odbywają się testy mechanizmu, a już niedługo będzie produkowany na szerszą skalę.

czytaj dalej
Muzeum Rybołówstwa w Helu

Muzeum Rybołówstwa w Helu

Firma TeArt wyprodukowała trzy kompletne urządzenia interaktywne, które stanowią część wystawy stałej: „Dzieje rybołówstwa na wodach Zatoki Gdańskiej”. Symulator przechyłów kutra rybackiego, symulator wyciągania sieci oraz wolnostojące stanowisko scenograficzne: Port rybacki.

czytaj dalej
Wrocław 1945-2016

Wrocław 1945-2016

Wyprodukowane przez TeArt eksponaty są elementem wystawy: „Wrocław 1945-2016” w Centrum Historii ZAJEZDNIA we Wrocławiu.

czytaj dalej
Nine

Nine

Scenografia do musicalu „Nine” w reż . Jacka Mikołajczyka Teatr Muzyczny w Poznaniu

czytaj dalej
Nabucco

Nabucco

Scenografia do „Nabucco” Giuseppe Verdiego, w reż. Krzysztofa Babickiego – Opera Bałtycka w Gdańsku

czytaj dalej
The Phantom of the Opera

The Phantom of the Opera

Mechanizm Żyrandola – Flying system 2D. Ważący kilkaset kilogramów rekwizyt spada z prędkością 1,5 metra na sekundę, bezpiecznie Przemieszczając się nad głowami widzów i precyzyjnie uderza w orkiestron.

czytaj dalej
Diabły z Loundun

Diabły z Loundun

Wykonaliśmy napędy do podstawy dwupiętrowego Domu Diabła. System silników napędowych miał za zadanie wprowadzić i wyprowadzić całą konstrukcję ze sceny w trakcie spektaklu.

czytaj dalej
Rusałka

Rusałka

Realizacja dla Opery Nova w Bydgoszczy. Tym razem zrealizowaliśmy zlecenie dotyczące wykonania podwozia wagonu tramwajowego z napędem elektrycznym zdalnie sterowanym. Duża rzecz, wszystko w skali 1:1.

czytaj dalej
Phantom

Phantom

Realizacja dla Teatru Muzycznego w Lublinie. Mechanizm opadania żyrandola zrealizowany za pomocą wyciągarki zamontowanej nad widownią. Sam żyrandol jest wyposażony w mechanizm który symulował jego rozbicie na scenie. Na szczęście dla Teatru, efekt był tylko pozorowany – żyrandol był wykorzystywany wielokrotnie.

czytaj dalej
Latający Holender

Latający Holender

Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie „Latający Holender” premiera: 16.03.2012 r. Napęd zdalnie sterowanej platformy o zasilaniu bateryjnym, odporny na działanie wody. Ładowność ok. 6 ton. Całość porusza się liniowo wraz z funkcją obrotu po dnie basenu.

czytaj dalej
Skrzypek na dachu

Skrzypek na dachu

Realizacja dla Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu. Dwa zdalnie sterowane tańczące łóżka, biorą udział w dynamicznej pełnej mistycyzmu scenie, ze snu Tewjego.

czytaj dalej
Carmen

Carmen

Wyprodukowane przez TeArt – elementy mobilnej scenografii opery Carmen Georgesa Bizeta wystawianej na deskach Opery Podlaskiej.

czytaj dalej
Replika Ford T

Replika Ford T

Replika Ford – model T 1914 (w skali 1:1) przystosowana do pracy scenicznej. Konstrukcja podwozia wykonana zgodna z oryginalnymi planami. Napęd elektryczny, prędkość maksymalna – do 20 km/h.

czytaj dalej
Samurai

Samurai

Samurai Wyprodukowany przez TeArt – SAMURAI jako element mobilnej scenografii opery Carmen Georgesa Bizeta wystawianej na deskach Opery Podlaskiej. Samurai stylizowany na pustynny pojazd wojskowy.Zastąpienie silnika spalinowego napędem...

czytaj dalej
Energetyczne Centrum Nauki Kielce

Energetyczne Centrum Nauki Kielce

Energetyczne Centrum Nauki Kielce Prezentujemy Państwu naszą realizację w Energetycznym Centrum Nauki w Kielcach, wykonaną dla Fabryki Dekoracji wg projektu Piotra Giemborka Wystawa została otwarta w listopadzie 2015 roku. Jesteśmy wykonawcą znakomitej większości...

czytaj dalej
Stage II

Stage II

Podstawowe wymiary 2m x 2m lub 2m x 4 m (możliwość rozbudowy), wysokość: 22cm, prześwit: 2,5cm (możliwość poruszania nawet po nieprzystosowanych podłogach scenicznych).

czytaj dalej